"Değerli BAZI basın mensupları, manipülasyon yapmayalım!!!"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Doktor Erol Uçaner, 22 Mart'taki paylaşımını yeni paylaşım olarak göstererek haber yapan bazı basın mensuplarına seslenerek, "Değerli BAZI basın mensupları, manupilasyon yapmayalım!!!" dedi.
Uçaner sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi: "Değerli BAZI basın mensupları, manipülasyon yapmayalım!!! 22 martta ornek vererek anlatmaya çalıştığım İtalya da onlem alınmadı ve ne hale gelindi durumunu ve lutfen biz alınan kararlara ve onlemlere uyalım ve sonumuz kötü olmasın şeklindeki 23 gün önceki bir yazıyı bu şekilde paylaşmayınız! Covid19 un kontrol altına alındığı, önlemlerin maksimum seviyede olduğu, hastaneden pozitif hastaların iyileşip taburcu olduğu ,yeni vakaların teşhis edilmediği bir dönemde bu şekil bir paylaşımı taze gösterip de insanlara yanlış hisler uyandırmayın! Yazıları ya olduğu gibi şeffaf paylaşın yada paylaşmayın!"
Benzer haberler
Coronavirüs
Güney Kıbrıs'ta da karantina zorunluluğu kaldırıldı
Son iki haftada 58 pozitif vakaya rastlandı
Güney Kıbrıs’ta 19 yaşındaki genç Covid-19 nedeniyle yaşamını yitirdi
"Covid-19'un endemiye dönüştüğüne dair bilimsel çalışmalar var”
Güneyde Covid-19 4 can daha aldı!
Son iki haftada 1 kişi covid-19 nedeniyle hayatını kaybetti
Güneyde 4 kişi daha hayatını kaybetti!
Bir haftada 6 ölüm, bin 281 yeni vaka
Güneyde bir haftada Covid-19 kaynaklı 5 ölüm



