"Davet edilmeme rağmen protokol alanına alınmadım"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Hala Sultan Cami’nde düzenlenen ve TC Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay'ın da katıldığı iftar programına giden LTB Başkanı Mehmet Harmancı, protokol alanına alınmadığını açıkladı.
Harmancı sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi: "Kamuoyuna doğru bilgi vermek bir gereklilik olmuştur. Ülkemizi ziyarete gelen T.C Cumhurbaşkanı yardımcısı Sn. Fuat Oktay’ın ülkemizi ziyareti sırasında şehrimizde katılacağı iftar programına resmi olarak davet edilmiş ve elbette ülkemizi ziyarette bulunan devlet konuğumuzun katılacağı programa bizlerde icabet etmek için vaktinden önce orada bulunmuştuk. Protokol kapısında bulunan polis arkadaşımızın nezaketsizliği sonucu protokol alanına araçla alınmayışımız ve tabiri caiz ise umursamaz tavırları, umuyorum ki protokol aracımızın pahada ucuz olmasından kaynaklanmamaktadır. Bunu dahi düşünerek kim olduğumuzu anlatmamıza rağmen sergilenen tavırlar ise bizleri temsil ettiğimiz ve bu şehirdeki insanların sahibi olduğu en önemli kurumumuzun ağırlığını ve varlığını ilgili kişilere hatırlatılması kaçınılmaz olarak yapmamız gerekendi. Kamuoyunun bu ve benzeri konular ile bir kez daha gereksiz bir şekilde meşgul olmaması adına umuyorum ki yetkililer gereken uyarılarını yapacaklardır."Benzer haberler
Featured
Sağlık Hizmetleri Dairesi Yasa Tasarısı Genel Kurul’un gündemine sevk edildi
Taçoy, AKPA’da göçmen ve mültecilerin sağlık hizmetlerine erişimi konusunu gündeme taşıdı
Borsa günü yüzde 0,10 değer kazanarak tamamladı
KIB-TEK Lefke Hizmet Binası için yapım sözleşmesi imzalandı
Alas "Hükümet ülkeyi alanda çökertti"
ECB "Euro Bölgesi'nde tüketicilerin kısa vadeli enflasyon beklentileri geriledi"
Atandan UBP ve CTP'ye "Aday bulmakta sıkıntı mı yaşadınız?"
Kadir İnanır hayatını kaybetti
Kıbrıslı Yazar Fulya Adalıer Canbolat'tan iki kitap…



