Damarına meyve suyu enjekte etti
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
"Sağlıklı" olduğu gerekçesiyle damarına meyve suyu enjekte eden 51 yaşındaki Çinli kadının organları zarar gördü.
Çin'de kendisine damardan meyve suyu enjekte eden bir kadın ölümden döndü.
BBC'nin haberine göre, Çin'in Hunan eyaletindeki Şiangnan Üniversite Hastanesinden bir görevli, "sağlıklı olmak için" 20 çeşitten fazla meyvenin suyunu kendisine damardan enjekte eden 51 yaşındaki kadının böbreği, karaciğeri, kalbi ve akciğerinin zarar gördüğünü söyledi.
Kadının 5 gün boyunca yoğun bakım servisinde tutulduğu, daha sonra odaya çıkarıldığı ve bir süre sonra da taburcu edildiği belirtildi.
Sosyal medyada kadınla ilgili #OldWomanPutsJuiceIntoVeins etiketi altında yorumlar paylaşıldı.
Benzer haberler
Dünya
Trump'tan "İran uygun davranmazsa gerekeni yaparım" uyarısı
Texas'ta arı yüklü TIR devrildi: Milyonlarca bal arısı çevreye yayıldı
Titanic'ten çıkarılan eserleri satma planı ABD hükümetinin engeline takıldı
Romanya'daki 100 hastane siber saldırıyı püskürtmek için kalem kağıda döndü
Gürcistan'da 4.1 büyüklüğünde deprem: Türkiye'de de hissedildi
Avrupa'da acil durum alarmı: Sıcaklıklar 40 dereceyi aşacak
Teknoloji devi Oracle yapay zeka hamlesiyle 21 bin çalışanını işten çıkardı
JD Vance, İran ile “başarılı nihai anlaşma” için iyi bir temel attıklarını söyledi
Avustralya tarihinin en büyük uyuşturucu operasyonu: Tonlarca kokain ele geçirildi



