Dafne Güzellik Merkezi'nin test sonuçları açıklandı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Geçtiğimiz günlerde Dafne Güzelik Merkezi çalışanlarından birinde pozitif vaka tespit edilmesi sonucu tüm çalışanlara karantina merkezinde yapılan testlerin sonucu açıklandı.
Dafne Güzellik Merkezi'nden yapılan açıklama şu şekilde:
Calisanlarimiza karantina merkezinde yapilan, bugunku test sonuclari NEGATIF cikmistir.
Karantina surecimiz tedbir amacli devam edecektir. Pozitif calisanimizin da karantina otelinde gozlem sureci devam etmektedir.
Surecin en basindan itibaren sizinle her gelismeyi sayfamiz uzerinden paylastik, lutfen bu konuyla ilgili konusulan, dayanagi olmayan bilgilere itibar etmeyiniz.
Gelismeleri sizinle paylasmaya devam edecegiz. Saglikli gunler dileriz."
Voice of the Island/SM
Benzer haberler
Coronavirüs
Güney Kıbrıs'ta da karantina zorunluluğu kaldırıldı
Son iki haftada 58 pozitif vakaya rastlandı
Güney Kıbrıs’ta 19 yaşındaki genç Covid-19 nedeniyle yaşamını yitirdi
"Covid-19'un endemiye dönüştüğüne dair bilimsel çalışmalar var”
Güneyde Covid-19 4 can daha aldı!
Son iki haftada 1 kişi covid-19 nedeniyle hayatını kaybetti
Güneyde 4 kişi daha hayatını kaybetti!
Bir haftada 6 ölüm, bin 281 yeni vaka
Güneyde bir haftada Covid-19 kaynaklı 5 ölüm



