Cumhurbaşkanlığı’nda cep telefonlarıyla ilgili toplantı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Cumhurbaşkanlığı Teknik Komiteler Genel Koordinatörü Meltem Onurkan Samani BRT’ye yaptığı açıklamada, cep telefonlarının adanın tamamında kullanılabilmesi ile ilgili hukuki sorunun aşıldığını ve Cumhurbaşkanlığı’nda bugün saat 10.00’da konuya ilişkin bir toplantı yapılacağını söyledi.
Samani, bundan sonraki süreçte ayrı ayrı anlaşmalar imzalanacağını teknik bağlantılar kurulacağını ve Haziran sonunda telefonların iki tarafta da çalışmaya başlamasını beklediklerini ifade etti. Samani, “Gecikme olsa bile bizler hayata geçeceğini söylemeye devam ettik. Cumhurbaşkanımız olumlu davranış ve tutumunu kararlılıkla sürdürdü. Dolayısı ile yapılacak görüşmede herhangi bir sorun çıkmasını beklemiyoruz” dedi. (BRT)Benzer haberler
Featured
Trump: "İran'da başlattığımız işi tamamlamak zorunda kalabiliriz"
Trafik denetimlerinde 2 bin 525 araç sürücüsü kontrol edildi
Cumhurbaşkanı Vucic, birkaç hafta içerisinde istifa edeceğini duyurdu
Paris'te sıcak hava felaketi: Cenaze salonları doldu
Venezuela'daki depremlerde hayatını kaybedenlerin sayısı 1400'ü aştı
Nöbetçi eczaneler (28 Haziran 2026)
ABD'den İran yeni hava saldırısı
Bugün hava nasıl olacak? (28 Haziran 2026)
BM'ye göre Venezuela'yı vuran depremlerden 6,76 milyona kadar insan etkilenebilir



