Cumhurbaşkanı Akıncı evinden seslendi: "Lütfen evinizde kalın!"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Cumhurbaşkanı Mustafa Akıncı, evinden yurttaşlara seslenerek bir kez daha "lütfen evinizde kalın!" çağrısı yaptı.
Bu virüs belasını ancak ve ancak bu şekilde yenebileceğimizi ifade eden Akıncı, elzem hizmetlerde çalışan kişilere de teşekkür etti. Bugünlerde yapmakta oldukları görevin çok kutsal olduğunu dile getiren Akıncı, "Bu mücadelenin başarıya ulaşabilmesi için mutlama ama mutlaka onlara yardımcı olmamız lazım. Davranışlarımızla onların çabalarını zorlaştırmak yerine, onlara yardımcı olmamız lazım. Onlara yardımcı olmak yerine, hatta onlardan çok kendimize, ailemize, sevdiklerimize yardımcı olduğumuzun bilinci içerisinde davranmamız lazım" dedi. Cumhurbaşkanı Akıncı'nın paylaşımı şu şekilde: Voice of the IslandBenzer haberler
Coronavirüs
Güney Kıbrıs'ta da karantina zorunluluğu kaldırıldı
Son iki haftada 58 pozitif vakaya rastlandı
Güney Kıbrıs’ta 19 yaşındaki genç Covid-19 nedeniyle yaşamını yitirdi
"Covid-19'un endemiye dönüştüğüne dair bilimsel çalışmalar var”
Güneyde Covid-19 4 can daha aldı!
Son iki haftada 1 kişi covid-19 nedeniyle hayatını kaybetti
Güneyde 4 kişi daha hayatını kaybetti!
Bir haftada 6 ölüm, bin 281 yeni vaka
Güneyde bir haftada Covid-19 kaynaklı 5 ölüm



