Cezaevide grev!
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
KTAMS, HAK-SEN ve Gardiyanlar Birliği yarın Merkezi Cezaevi’nde tam gün grev yapacak.
Kıbrıs Türk Amme Memurları Sendikası (KTAMS) Genel Sekreteri Güven Bengihan, Merkezi Cezaevi’nde örgütlü KTAMS, HAK-SEN ve Gardiyanlar Birliği’nin çok uzun bir süreden beridir Cezaevi’nde yaşanan sorunlara karşı göstermiş olduğu iyi niyet ve çalışanların da tüm fedakârlıklarına rağmen, hükümetin Cezaevinde yaşanan sorunlara çözüm üretmediğini kaydetti. Bengihan, üç örgüt adına yaptığı yazılı açıklamada, 3 örgütün yarın tam gün grev yapma kararı aldığını bildirerek, Merkezi Cezaevi önünde saat 09.00’da detaylı basın açıklaması yapılacağını açıkladı.Benzer haberler
Featured
Cumhurbaşkanı Erhürman "Ne umutsuzluk satacak, ne de umut tacirliğine soyunacağız. Halkımız müsterih olsun…"
“Belediyeler (Değişiklik) Yasa Tasarısı" Genel Kurul’a sevk edildi
TDP “364 bin kişilik veri sızıntısı iddiası tüm boyutlarıyla araştırılmalı”
Çatalköy-Esentepe Belediyesi yaz atölyeleri başladı
Çalışma Bakanlığı “Siber saldırıda herhangi bir veri kaybı veya veri sızıntısı yaşanmadı”
Hava sıcaklığı 37 dereceye kadar yükselecek!
Türkiye'de diri fay sayısı yeni veriler ışığında 700'e yükseldi
Kıbrıs Rum Ulusal Konsey toplantısı gerçekleşti
Meclis Genel Kurulu'nda üç yasa tasarısı kabul edildi



