'Büyükkonuk Belediyesi’nde 3-4 aydır çalışanlar maaş alamıyor'
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Milletvekillerinin güncel konuşmalar yaptığı Cumhuriyet Meclisi Genel Kurulu’nun bugünkü toplantısı saat 15.00 sıralarında tamamlandı.
Toplantıda, CTP milletvekili Asım Akansoy, “İdari ve ekonomik sorunlar” konulu konuşma yaptı. AKANSOY: “ANKETLER BİR OYUN" CTP Milletvekili Asım Akansoy, Havadis gazetesinden Başaran Düzgün’ün seçim öncesi anketleri ve yapan şirketleri eleştiren makalesinden kesitler okuyarak, “Halk günün sonunda kendi kararını verecektir” dedi. Bu anketlerin bir oyun olduğunu söyleyen Akansoy, demokrasiye yapılan müdahalelere her zaman karşı olmaya devam edeceğini belirtti. Akansoy, anket yönteminde yapılan yanlışlara da değindi. Belediyelerdeki idari ve ekonomik krizler konusunda da konuşan Akansoy, Büyükkonuk Belediyesi’nde 3-4 aydır çalışanların maaş alamadığını, hatta bordrolar üzerinde oynama yapıldığını ve çalışanların dava açtığını anlatarak, belediyelerin daha sıkı denetimlerle kontrol edilmesi gerektiğini vurguladı. Akansoy, konunun çözümü için yetkilileri ve Bakanlar Kurulu’nu göreve çağırdı. (TAK)Benzer haberler
Featured
Atan "Yeni asgari ücret gecikmeden belirlenmeli"
Haftalık denetimlerde yerli ve ithal ürünlerin tümü temiz
Almanya'da 40 dereceyi aşması beklenen sıcaklıklar nedeniyle bazı bölgeler için uyarı yayımlandı
Çeler'den Erhürman’a destek "Süreç doğru zeminde ilerliyor"
Güney Kıbrıs’ta üç yeni doğmuş akbaba daha kayda geçirildi
Avrupa, son 30 yılda dünya genelinde "en hızlı ısınmanın" yaşandığı bölge oldu
Holguin'le Guterres bugün New York’ta görüşecek
Hocanın "Hedefimiz uluslararası güven ve hesap verebilirlik"
Naci Talat ölümünün 35’inci yıl dönümünde anıldı



