"Bundan sonrası mahkemelerin işi"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Başbakan Yardımcısı ve Dışişleri Bakanı Kudret Özersay, Meclisin, halkın talebine olumlu yanıt vererek ve Hüseyin Özgürgün’ün yargılanmasının önünü açtığını söyledi.
Özersay, UBP milletvekili ve eski Başbakan Hüseyin Özgürgün’ün dokunulmazlığının kaldırılmasının ardından sosyal medyada açıklamada bulundu. “Siyasette, devlet yönetiminde hesap verebilirlik esas olmalıdır” diyen Özersay, “Halkın bu yöndeki talebine bugün Halk iradesini yansıtan Meclisimiz olumlu yanıt vermiş ve yargılamanın önünü açmıştır.” İfadesini kullandı. Halka verilen sözün tutulması da dahil olmak üzere bugün Kıbrıs Türk siyasetinde yeterli olmasa da önemli bir adım atıldığını söyleyen Özersay, Meclisin, polis ve savcılığın bulguları temelinde dokunulmazlığı kaldırma iradesini ortaya koyduğunu kaydetti. Başbakan Yardımcısı ve Dışişleri Bakanı Kudret Özersay, “Elbette masumiyet karinesi esastır ve mahkeme suçlu buluncaya değin herkesin suçsuz olduğunu varsaymak gerekir. Bundan sonrası mahkemelerimizin işidir, bırakalım mahkemelerimiz karar versin.” Dedi. (TAK)Benzer haberler
Featured
Yolsuzlukla yargılanan Netanyahu'nun ifade verme işlemi 98'inci duruşmada tamamlandı
Fransa'da Ebola vakası görüldü
İngiltere'deki hastane ihmallerinde 500'den fazla bebek ve anne hayatını kaybetti veya zarar gördü
Döviz piyasalarında günün son rakamları (24 Haziran 2026)
Gazimağusa'da beş yılda 600'ü aşkın köpek kısırlaştırıldı
Borsa günü yüzde 1,43 değer kaybederek tamamladı
U20 Türkiye Şampiyonası’nın ikinci gününde atletlerimiz güzel sonuçlara imza attı
Ekinci "Veri sızıntıları devletin siber güvenliğini sorgulatıyor"
Yıldırım Köyü çöplüğünde rehabilitasyon çalışmaları başlatıldı



