"Bu tarihten sonra kayıtlı olmayan işletmeler gıda işi yapamayacak"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Sağlık Bakanlığı, gıda işletmelerine, işlemlerini tamamlayıp kayıt olabilmeleri için verilen iki yıllık geçiş süresinin 2023 yılında sona ereceğini, bu tarihten sonra kayıtlı olmayan işletmelerin gıda işi yapamayacağını duyurdu.
Sağlık Bakanlığı tarafından yapılan yazılı açıklamada, 2020 yılında yürürlüğe giren Tüketicilerin Korunmasına İlişkin Gıdaların Resmi Kontrolü ve Hijyen Yasası uyarınca, tüm gıda işletmelerinin kayıt yaptırmalarının yasal zorunluluk olduğu vurgulandı.
Kasım ayında kayıt belgesi verilen işletmeler ektedir
Benzer haberler
Featured
Öztürkler’in Bakü temasları sürüyor
Köpeğe işkence eden 38 yaşındaki şahıs tutuklandı!
KAMUSEN “Sözleşmeli personel iş güvencesi talep ediyor"
Doğanköy ve Kumyalı-Karpaz ana yolunda yangın!
Kanatlı “Limanlarda açılan münhal sayısı yetersiz”
Yoldan çıkan tır devrildi, sürücü yaralandı!
Büsküvütçü "Halk sağlığı telafisi imkansız bir sürece girdi"
Golf oynadığı sırada hayatını kaybeden şahsın ölüm nedeni açıklandı!
Güney Kıbrıs’ta konut fiyatlarında artış



