Boris Johnson'ın yoğun bakımdan çıktı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
İngiltere Başbakanı Boris Johnson'ın yoğun bakımdan çıktığı açıklandı.
Johnson Pazar günü hastaneye kaldırılmış, Pazartesi ise yoğun bakıma kaldırılmıştı. Başbakanlık'tan yapılan açıklamada, Johnson'ın iyileşme sürecinde hastanede tedavi görmeye devam edeceği ve moralinin iyi olduğu yer aldı. Boris Johnson Londra'daki St. Thomas hastanesinde tedavi görüyor. (BBC)Benzer haberler
Dünya
Avrupa'da can alan sıcakların nedeni belli oldu"Soğuk leke" her şeyi değiştirdi
Rusya, 2036'ya kadar Ay'da nükleer enerji santrali kurmayı planlıyor
Hollanda'da sıcak hava dalgası sebebiyle 8 bölgede "kırmızı kod" uyarısı verildi
Pekin'in en yüksek gökdelenine küçük uçak çarptı
Almanya'da 40 dereceyi aşması beklenen sıcaklıklar nedeniyle bazı bölgeler için uyarı yayımlandı
Avrupa, son 30 yılda dünya genelinde "en hızlı ısınmanın" yaşandığı bölge oldu
Paris'te aşırı sıcaklar nedeniyle kamusal alanda alkol yasağı başlıyor
Kanada'da yangın söndürme uçağının düşmesi sonucu 3 kişi öldü
Avrupa'da rekor sıcaklıklar can alıyor: Ölü sayısı yüzleri buldu



