"Biz hiç mücadeleyi bırakmadık, bırakmayacağız da"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Yenierenköy Belediye Başkanı Emrah Yeşilırmak, hükümet yetkilileri ile yaptıkları toplantı sonucunda uzlaşıya vardıklarını açıkladı.
Yeşilırmak sosyal medyadan yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı: "Değerli bölge vatandaşlarım, Hükümet yetkilileri ile yaptığımız toplantı sonucunda hassasiyetlerimiz dikkate alınmıştır ve çözülmüştür. Şunu çok net bilmenizi isterim ki sürecin en başından beridir gecemizi gündüzüme katarak emekçi kardeşlerim ile risk içerisinde hizmet vermeye çalışıyoruz. Biz hiç mücadeleyi bırakmadık. Bırakmayacağız da. Kaldığımız yerden devam ediyoruz arkadaşlar. Artık aynı masadayız. Hizmetlerimiz planlandığı şekilde devam edecek. Ek kararlar yarın sabah sizlere duyurulacak. Birlikte başaracağız."Benzer haberler
Coronavirüs
Güney Kıbrıs'ta da karantina zorunluluğu kaldırıldı
Son iki haftada 58 pozitif vakaya rastlandı
Güney Kıbrıs’ta 19 yaşındaki genç Covid-19 nedeniyle yaşamını yitirdi
"Covid-19'un endemiye dönüştüğüne dair bilimsel çalışmalar var”
Güneyde Covid-19 4 can daha aldı!
Son iki haftada 1 kişi covid-19 nedeniyle hayatını kaybetti
Güneyde 4 kişi daha hayatını kaybetti!
Bir haftada 6 ölüm, bin 281 yeni vaka
Güneyde bir haftada Covid-19 kaynaklı 5 ölüm



