#BirlikteYürüyelim etkinlikleri başlıyor
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs Türk Tabipler Birliği (KTTB) ve Kıbrıs Türk Diyabet Derneği (KTDD) ile iş birliği içerisinde düzenlenen #BirlikteYürüyelim etkinlikleri 16 Eylül 2019 Pazartesi günü Mağusa'da, 18 Eylül 2019 Çarşamba günü Lapta'da ve 19 Eylül 2019 Perşembe günü Lefkoşa'da gerçekleştirilecek.
2019 Avrupa Hareketlilik Haftası kapsamında düzenlenecek #BirlikteYürüyelim etkinlikleri ile yürüyüş yapmanın ve bisiklet sürmenin önemi vurgulanacak. Kıbrıs Türk Tabipler Birliği'nden bir doktor eşliğinde yapılacak yürüyüşlerden önce Kıbrıs Türk Diyabet Derneği tarafından ücretsiz kan şekeri ölçümü yapılacak.Benzer haberler
Featured
Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu!
Ombudsman Varol “Karara bağlanmayan yasa gücünde kararnameler 90 günde yürürlükten kalkar”
“Operanın Genç Yetenekleri” konseri 27 Haziran’da yapılacak
Ataoğlu “Çöp sorununun çözümü için son aşamaya gelindi”
54. İskele Festivali başlıyor
Yeşiltepe-Yıldırım köyleri arasında 70 dönüm arazi yandı!
Esentepe'de aniden rahatsızlanan şahıs tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı!
İncirli “Bırakınız yapsınlar, bırakınız geçsinler anlayışından vazgeçmelisiniz"
Dalkan “AÖA yasasında yapılmaya çalışılan değişiklik, ülkenin eğitim sistemine vurulmak istenen bir darbedir”



