Bıçaklı "Büyük bir ayıp"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs Türk İşçi Sendikaları Federasyonu (Türk-Sen) Genel Başkanı Arslan Bıçaklı, ülkede bütün sektörlerde sorun olduğunu ve toplumun bu sorunlara çözüm beklediğini ifade ederek, Meclis'in günlerdir harcadığı mesaiyi “büyük bir ayıp” olarak niteledi. Bıçaklı yaptığı yazılı açıklamada, Meclis Başkanı'nı seçecek kabiliyetini dahi kaybeden Meclis'ten, topluma hizmet vermesini beklemenin mümkün olmadığını savundu. “Tek aday olmasına ve dokuz tur oylamaya rağmen yeterli çoğunluk oyu alamayan bir adayın hâlâ ‘ben seçildim’ demesini kabul etmek, çok büyük demokrasi ayıbıdır” diyen Bıçaklı, bir an evvel ülkenin gerçek sorunlarının çözülmesi için mesai harcanmasını istedi.
Benzer haberler
Featured
Belediye Birliği, Avrupa Parlamentosu’nda toplantıya katıldı
Venezuela'daki depremlerde 32 kişi öldü, 700'den fazla kişi yaralandı
OpenAI ilk özel yapay zeka çipini duyurdu: ChatGPT artık daha verimli çalışacak
Girne Belediyesi Oda Tiyatrosu “Gençlik Sahnesi” kurs kayıtlar uzatıldı
Filipinler'de okul saldırısı sonrası şiddet içerikli video oyununa yasak
Avrupa'da tarihi sıcak dalgası: Fransa, İngiltere ve İspanya'da rekor sıcaklıklar kaydedildi
Altın fiyatları dengelenmeye çalışıyor
Fransa'da tarihi sıcaklık ve klima kullanımı siyasi tartışma başlattı
Küresel petrol fiyatları ABD-İran savaşı öncesindeki en düşük seviyeye geriledi



