BES Başkanı yeniden Mustafa Yalınkaya

Voice Kıbrıs Haber
Belediye Emekçileri Sendikası (BES) Başkanlığına yeniden Mustafa Yalınkaya seçildi.
BES’ten verilen bilgiye göre, 5 Ekim Cumartesi yapılan seçimli genel kurulda, başkanlığı yeniden Mustafa Yalınkaya kazandı. Bin 198 belediye emekçisinin oy kullandığı seçimde, Mustafa Yalınkaya, üst üste 5. dönem başkan olarak seçilirken, yönetim kadrosu da üyenin onayını aldı. Genel kurul sonrası yapılan görev dağılımı şu şekilde:
“Başkan Mustafa Yalınkaya, Genel Sekreter Mithat Arsu, Mali Sekreter Ecevit İnançoğlu, Üyeler, Ulus Arpalıklı, Elif Numan, Ali Doymuş, Hüseyin Zabit, Ayhan Kalaycılar, Fatih Arslan, Huriye Yulaç, Ahmet Demiray, Ayşıl Nilden"
Disiplin Kurulu: Başkan Fatoş Kara, Üyeler Toykan Özdamar, Hüseyin Kaymalılı.
Denetleme Kurulu, Fatoş Anter, Ecvet Orhon ve Tokay Kastanbollu'ndan oluştu. Burçin Gürçağ Hukuk Danışmanı, Ali Kişmir ise Basın Danışmanı oldu.
Benzer haberler
Featured
Avrupa artan aşırı hava olayları nedeniyle seyahat için riskli bölge haline geliyor
Japonya'da yaklaşan iki tayfun nedeniyle şiddetli yağış uyarısı yapıldı
Sakallı "Yasa tasarısının hayat bulması için sürecin yakın takipçisi olacağız"
Döviz piyasalarında günün son rakamları (25 Haziran 2026)
Üstel UBP Parti Meclisi toplantısının ardından belediye başkan adaylarını açıkladı
Yemin eden 175 polis ile 25 itfaiye memuru, PGM kadrosuna dahil oldu
Kaspersky, yeni siber saldırı kampanyası tespit etti
“BRTK (Değişiklik) Yasa Tasarısı” ile “Kamu Görevlileri (Değişiklik) Yasa Tasarısı” Genel Kurul’a sevk edildi
Kişi “CTP, güçlü ve istikrarlı bir hükümet kurmaya hazırdır”



