“Ben Hangisiyim” projesi devam ediyor
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Uyuşturucuyla Mücadele Projesi kapsamında Moda Tasarımcısı ve Kurgucu Abdullah Öztoprak tarafından hazırlanan “Ben Hangisiyim” projesi devam ediyor
Toplumdaki farkındalık ve bilinç düzeyini yükseltmek amacıyla Başbakanlık Uyuşturucu ile Mücadele Komisyonu adına yürütülen proje çerçevesinde hazırlanan ve “…kanatlarımı kırsaydık keşke anne…” adlı sahne gösterisinin turnesi başlıyor. Başbakanlık’tan yapılan açıklamaya göre “…kanatlarımı kırsaydık keşke anne…” gösterisi 7 Nisan Cuma akşamı Lefkoşa Fuar Alanı’nda, 11 Nisan Salı akşamı da Gazimağusa Kültür ve Kongre Merkezi’nde sahnelenecek. Halka açık olan gösteriler saat 20.00’de başlayacak. Başbakanlık Uyuşturucu ile Mücadele Komisyonu Başkanı Hasan Karaokçu, konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada, “…kanatlarımı kırsaydık keşke anne…” gösterisinin, uyuşturucuyla mücadelede toplumsal bilinç ve farkındalık düzeyinin artırılması çalışmalarının yeni bir ayağı olduğuna işaret etti. Başkent Lefkoşa ve Gazimağusa ayağını da gerçekleştirerek etki düzeyi yüksek gösterinin daha büyük kitlelere ulaşmasını hedeflediklerini ifade eden Karaokçu, vatandaşlara söz konusu iki gösteriye katılarak uyuşturucuyla mücadelede sürdürdükleri toplumsal mücadeleye paydaş olmaları çağrısında bulundu. Kaynak: BRTBenzer haberler
Featured
BM'ye göre Venezuela'yı vuran depremlerden 6,76 milyona kadar insan etkilenebilir
AB Komisyonu binasında alt katlarda klimalar kapatıldı: “Feodalizm gibi”
Paris'te aşırı sıcaklardan dün 109 kişi hayatını kaybetti
Erşangil “Eşitsizliğin kaldırılmasının zamanı geldi”
LTB’den Surlariçi’nde “Armando Milani”li sokak yenileme…
İHA’lar ile otoyollarda veri toplanacak
54. Geleneksel İskele Festivali başladı
İsviçre Alpleri'ndeki buzullar sıcak hava dalgası nedeniyle erken eriyor
İran "ABD’nin saldırısı mutabakatın ihlali"



