Belediyelerin depozit, prim ve vergi borçlarının ödenmesine ilişkin protokoller sürüyor
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Maliye Bakanlığı, İçişleri Bakanlığı ile Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, borcu olan belediyelerin, depozit, prim ve vergi borçlarının ödenmesine ilişkin protokoller imzalamaya devam ettiği bildirildi.
Maliye Bakanlığından yapılan açıklamaya göre, dün de sırasıyla, Beyarmudu, Yeniboğaziçi, Lapta, Dipkarpaz ve Serdarlı Belediyeleri ile protokoller imzalandı. Maliye Bakanlığında dün ayrı ayrı saatlerde gerçekleştirilen protokollere, Maliye Bakanlığı Müsteşarı Özdemir Kalkanlı, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Müsteşarı adına Sosyal Sigortalar Dairesi Müdürü Ayşe Avseven, Beyarmudu Belediye Başkanı İlker Edip, Yeniboğaziçi Belediye Başkanı Mustafa Zurnacılar, Lapta Belediye Başkanı Mustafa Aktuğ, Dipkarpaz Belediye Başkanı Suphi Çoşkun ile Serdarlı Belediye Başkanı Halil Kasım imza attı. Protokoller, söz konusu belediyelerin, İhtiyat Sandığı prim ve depozit borçları, Sosyal Sigortalar Dairesi prim borçları ile Gelir ve Vergi Dairesi vergi borçları ve bu borçlara ilişkin gecikme zamlarının yeniden yapılandırılmasını içeriyor. (TAK)Benzer haberler
Featured
BM'ye göre Venezuela'yı vuran depremlerden 6,76 milyona kadar insan etkilenebilir
AB Komisyonu binasında alt katlarda klimalar kapatıldı: “Feodalizm gibi”
Paris'te aşırı sıcaklardan dün 109 kişi hayatını kaybetti
Erşangil “Eşitsizliğin kaldırılmasının zamanı geldi”
LTB’den Surlariçi’nde “Armando Milani”li sokak yenileme…
İHA’lar ile otoyollarda veri toplanacak
54. Geleneksel İskele Festivali başladı
İsviçre Alpleri'ndeki buzullar sıcak hava dalgası nedeniyle erken eriyor
İran "ABD’nin saldırısı mutabakatın ihlali"



