Belediye tesislerine çirkin saldırı!
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Alsancak Belediyesi sosyal tesisleri, kimliği belirsiz kişiler tarafından saldırıya uğradı.
Belediyeye ait iki ayrı tesiste 2 gün arayla camlar kırıldı, kamera ve asma tavan söküldü…
Alsancak Belesiyesi’nce yapımı devam eden Milli Park’taki kafe ve Mare Monte’deki işletme binası hasara uğratıldı.
Alsancak Belediyesi Başkanı Fırat Ataser belediyenin sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada, “Gece gündüz demeden daha iyi daha güzelini sunmak için çalışırken, yaptığımız sosyal tesis ve işletmelerimize kimliği belirsiz kişiler tarafından saldırıda bulunulmuştur. Bu yapılan hareketler bizi yolumuzdan değil yolumuzda daha hızlı hareket etmemizi sağlar” ifadelerini kullandı.
Benzer haberler
Featured
Şenkul'un Facebook ve Messenger hesapları kapatıldı!
Döviz piyasalarında günün son rakamları (23 Haziran 2026)
KKTC'li genç atletler U20 Türkiye Şampiyonası'nın ilk gününde önemli başarılar elde etti
Türkiye ve AB, Orta Koridor'da iş birliği imkanlarını değerlendirdi
TDP’den Lefke’deki HIV vakalarına ilişkin çağrı "Süreç bilimsel ve şeffaf yönetilmeli"
Girne Asker Hastanesi sigortalı KKTC vatandaşlarına sağlık hizmetine başladı
Vakıflar İdaresi “Hz. Ömer Türbesi ve çevresinde yapılacak faaliyetler için yazılı izin alınmalı”
Hasipoğlu “Bu olaylar bir tek bizim ülkemizde olmuyor"
Solyalı "Siz bunların peşine düşmezseniz çok büyük dertlerle yüz yüze geleceğiz"



