Basın emekçileri stres attı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs Türk basın camiasının emekçileri, yeni yıl öncesi bir araya gelerek stres attı.
Kıbrıs Türk Gazeteciler Birliği'nin yeni yıl balosu, birlik lokalindeki Paradise Park 'ta dün akşam gerçekleştirildi. Baloya medyada farklı sektör temsilcilerinin yanı sıra, birlik üyeleri ve aileleri ile güneyden Kıbrıs Rum Gazeteciler Sendikasını temsilen bir heyet katıldı.
KTGB Başkanı Sami Özuslu, birliğin kurumsal yapısının gelişmesi için AB desteği ile yapılan çalışmaları anlattı. Özuslu, basın açısından zor bir yılın geride kaldığını belirterek gazetecilerin yeni yılda daha güzel haberlere imza atmasını diledi.
AB projesi çerçevesinde Kıbrıs Türk basını için strateji planı hazırlanacağını anlatan Özuslu, daha güçlü, daha özgür, daha etik bir basın hedeflediklerini belirtti.
Baloda kura çekilişi ile kıymetli hediyeler de dağıtıldı.
Gazeteciler gecede Grub Vizyon'un müzikleriyle eğlendi.
Voice of the Island Benzer haberler
Featured
Erdoğan ”CHP'nin içindeki dış mihraklardan kurtulması hayırlı olacak”
Güney Kıbrıs Holguin’in Brüksel ziyaretini “daha ileri gelişmeler açısından belirleyici” görüyor
Gençlerin istihdamında en büyük sorun: Eğitim sistemi ve iş gücü piyasası uyumsuzluğu
Nöbetçi eczaneler (27 Haziran 2026)
"Mağusa Limanı: Hafızaya Davet" sergisi açılıyor
Her Daim Doğa Dostları Grubu'ndan yerel yönetimlere çağrı
Toprak Sempozyumu devam ediyor
Yapay zekalı gözlüklerle kopya dönemi: Asya'da sınav güvenliği tehdit altında
Küresel piyasalar önümüzdeki hafta ABD'de açıklanacak istihdam verilerine odaklandı



