Barcelonalı Neymar'a 3 maç men!
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Barcelona'da forma giyen Brezilyalı futbolcu Neymar, Malaga maçında oyundan atıldıktan sonra 4. hakemi alkışladığı için 3 maç men cezası aldı
İspanya Futbol Federasyonu'na bağlı Rekabet Komitesi tarafından alınan kararla, Barcelona'nın yıldızlarından Neymar'a 3 maç men cezası verildiği açıklandı. La Liga'da lider Real Madrid'in ardından şampiyonluk mücadelesi veren Barcelona, karara itiraz edeceğini duyurdu. Üst kurulun cezayı onaması halinde Neymar, La Liga'daki Real Sociedad, Real Madrid ve Osasuna maçlarında forma giyemeyecek. Ligde şampiyonluk düğümünün çözümünde önemli olması beklenen Real Madrid-Barcelona (El Clasico) mücadelesi 23 Nisan'da oynanacak. La Liga'nın 31. haftasında Barcelona'nın deplasmanda Malaga'ya 2-0 yenildiği maçta iki sarının ardından kırmızı kartla oyun dışı kalan Neymar, sahayı terk ederken kararı protesto etmek amacıyla 4. hakemi alkışlamıştı. Brezilyalı futbolcunun cezası, bu nedenle 1'den 3 maça çıkarıldı. Bu arada, Barcelona'da bu hafta sakatlığının tedavisinin tamamlanması beklenen Arda Turan'ın, Neymar'ın yokluğunda ilk 11'de forma giyebileceği belirtiliyor.
Benzer haberler
Spor
Erenköy-Karpaz Belediyesinden plajda “Yaz’a Enerji Kat”etkinlikleri…
2026 FIFA Dünya Kupası'nda 3,6 milyon taraftarla rekor kırıldı
“Doğaya Dokun, İz Bırakma” etkinliği gerçekleştirildi
U20 Türkiye Şampiyonası’nın ikinci gününde atletlerimiz güzel sonuçlara imza attı
KKTC'li genç atletler U20 Türkiye Şampiyonası'nın ilk gününde önemli başarılar elde etti
‘6 Km Gece Koşusu’ 4 Temmuz’da yapılıyor
Albacore Avı Müsabakası 2026 için geri sayım başladı
Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu!
Dünya Yoga Günü Antik Liman'da renkli görüntülere sahne oldu



