Bakanlık'tan 'posta' açıklaması
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanlığı varışlı ve çıkışlı posta gönderilerinin alıcıya tesliminde bir süreden beridir yaşanan sorunlarla ilgili açıklama yaptı.
Bakanlık'tan yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi: "Ülkemiz varışlı ve çıkışlı posta gönderilerinin alıcıya tesliminde bir süreden beridir, Kurban Bayramı’ndan yaşanan yoğunluk ve Türkiye’deki gümrük mevzuatının değişmesi ile birlikte tüm posta gönderilerinin gümrük kontrolüne tabi olması nedeniyle, sorun yaşanmaktadır. İstanbul’da bulunan Uluslararası Posta İşleme Merkezi ve Uluslararası Koli İşleme Merkezi kaynaklı sorunların mümkün olan en kısa sürede giderilmesi ve KKTC varış ve çıkışlı posta gönderilerinin transit (posta) olarak değerlendirilmesi hususunda bakanlığımız gerekli girişimleri yapmaktadır. Kamuoyuna saygı ile duyurulur."Benzer haberler
Featured
Yapay zekalı gözlüklerle kopya dönemi: Asya'da sınav güvenliği tehdit altında
Küresel piyasalar önümüzdeki hafta ABD'de açıklanacak istihdam verilerine odaklandı
Bazı bölgelere 3 saat elektrik verilemeyecek
Trafik denetimleri: 33 araç trafikten men edildi ve bir sürücü de tutuklandı
Nalbantoğlu Hastanesi’nde bir ilk daha
Ataoğlu ile Arıklı, Ankara’da Güngör çöplüğü, bilet fiyatları, Ercan ve karayollarındaki projelerle ilgili görüşmeler yaptı
Hukuk Komitesi, Seçim Yasa Tasarısı’nı Genel Kurul gündemine sevk etti
Candan’dan AKPA’da taraflara Guterres’e yardımcı olma çağrısı
Venezuela'da depremlerin bilançosu ağırlaşıyor, 50 bin kişi kayıp!



