Bakanlar Kurulu'ndan çiçekçiler ile ilgili karar
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Çiçekçiler, Bakanlar Kurulu kararıyla, Anneler Günü'nde adrese teslim şeklinde faaliyet gösterebilecek ancak dükkana müşteri kabul edip satış yapamayacak.
Bakanlar Kurulu, Başbakan Ersin Tatar başkanlığında toplandı. Başbakanlık'tan yapılan açıklamaya göre, Bakanlar Kurulu, Covid-19 salgını nedeniyle uygulanacak sokağa çıkma yasağıyla ilgili emirnameye yeni şart bendi eklenmek suretiyle 10 Mayıs Pazar gününün “Anneler Günü” ne denk gelmesi nedeniyle çiçekçilerin adrese teslim şeklinde faaliyet gösterebilecekleri ancak direk dükkanlarına müşteri kabul edip satış yapamayacakları ve sadece bu amaçla evlere çiçek taşıyacak personel çalıştırabilecekleri kararını üretti. 4 Mayıs'ta sona erdirilen kısmi sokağa çıkma yasağı sadece pazar günleri uygulanıyor. (TAK)Benzer haberler
Coronavirüs
Güney Kıbrıs'ta da karantina zorunluluğu kaldırıldı
Son iki haftada 58 pozitif vakaya rastlandı
Güney Kıbrıs’ta 19 yaşındaki genç Covid-19 nedeniyle yaşamını yitirdi
"Covid-19'un endemiye dönüştüğüne dair bilimsel çalışmalar var”
Güneyde Covid-19 4 can daha aldı!
Son iki haftada 1 kişi covid-19 nedeniyle hayatını kaybetti
Güneyde 4 kişi daha hayatını kaybetti!
Bir haftada 6 ölüm, bin 281 yeni vaka
Güneyde bir haftada Covid-19 kaynaklı 5 ölüm



