"Asya bu tedaviyi hangi kurumdan alırsa alsın yeter ki İyi olsun"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Lefkoşa Türk Belediyesi Başkanı Mehmet Harmancı, Kıbrıs'ın güneyinde tedavi görecek olan SMA Tip-1 hastası Asya bebeğe iyi dileklerini iletti.
Harmancı'nın paylaşımı şu şekilde:
"Hayatım boyunca kendimi sorguladığım çok oldu, yanlış yaptım mı daha iyisi mümkün müydü? Ben burada neyi eksik bıraktım? gibi bir sürü soru.
Asya bebeğimizle ilgili de bunların tümünü yaşadım.
3 gündür sürekli olarak Asya bebeğimizin durumu ile ilgili inanılmaz olumlu haberler geldi.
Asya bu tedaviyi hangi kurumdan alırsa alsın yeter ki İyi olsun.
Konuşacak çok ama çok şey olsa da ilk önce Asya’nın bu tedavi kim tarafından sağlanırsa sağlansın sağlanmasının güzelliğidir.
Bir anne ve babanın bu tedavi için canını bile verebileceğini hissedebildiğimden o kadar mutluyum ki anlatamam.
Hepimiz önce güzel enerjimizi Asya’ya iletelim sonra konuşuruz sonra değerlendiririz.
Kalbim Asya ile sonuna kadar çarpacak.
İyi ol bebek."
Voice Kıbrıs Haber
Benzer haberler
Featured
İran basını "İsrail'in Lübnan'a saldırıları devam ederse Hürmüz Boğazı açılmayacak"
Motul 2026 ROK Cup Karting Şampiyonası 4.yarışları yapıldı
Los Angeles'ta günlerdir süren depo yangını nedeniyle "Acil durum" ilan edildi
Sakallı "Büyük gurur yaşadık"
Ataoğlu “İskele yapımında son aşamaya gelindi”
Yurt dışından futbolcular yeni sezona ülkemizde düzenlenen MET Camp 26 Northern Cyprus kampı ile hazırlandı
YKS soru kitapçıkları ve cevap anahtarları ÖSYM'nin internet sitesinden erişime açıldı
Hasipoğlu ve Harmancı özel gereksinimli bireylerin aileleriyle bir araya geldi
BM’nin çözüm planı hazırlığında olduğu iddiası



