Asgari ücrete yapılan itirazlar değerlendirildi
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Asgari Ücret Saptama Komisyonu Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Zeki Çeler başkanlığında toplanarak, asgari ücrette brüt rakama 530 TL, net rakama ise 461 TL’lik yapılan artışa yönelik itirazları görüştü.
Bakanlık'tan yapılan açıklamaya göre, asgari ücret 3 bin 150 TL olarak, 8 kabul 3 ret oyuyla, oy çokluğu ile kabul edildi. 1şubat tarihinden itibaren geçerli olacak 2019 yılının ilk asgari ücreti brüt 3,150 TL, net 2,740.50 TL olarak belirlenmişti. Yeni asgari ücret şubat maaşları ile birlikte ödenecek.Benzer haberler
Featured
Vodafone, yaklaşık 2 bin 300 kişiyi işten çıkarmayı planlıyor
Paris'te eylem yapan liselilere polis müdahalesi
Sterlin 68 TL'ye yaklaştı
Meta, Instagram'da gençlere yönelik hesap korumalarını genişletiyor
İzmir'de demir çelik fabrikasında patlama: 16 ölü, 2'si ağır 13 yaralı
Erhürman, basın mensuplarının sorularını yanıtladı “Dönüşümlü başkanlık, son geceye kalacak bir konu değil”
Üstel'den İncirli'ye "Bu iş sizin boyunuzu aşar"
Türk Yıldızları’nın gösterisi nedeniyle NOTAM yayımlandı
Çeler "Görüşmede varılan uzlaşı olumlu açılımlar içermekle birlikte beklentileri tam anlamıyla karşılamadı”




