Asgari ücrete 580 TL artış
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Asgari Ücret Saptama Komisyonu’nun 2021 yılının ilk asgari ücretini 580 TL artışla brüt 4 bin 400 TL olarak belirlediğini açıkladı. İşçi tarafı 4 bin 600 TL önerirken, devlet tarafı 4 bin 400 TL asgari ücret önerisini sundu.
Görüşlerin sunulmasının ardından yapılan oylama sonucunda, devlet tarafının beş evet, işçi tarafının dört hayır oyu ile asgari ücret 1 Şubat 2021 tarihinden geçerli olmak üzere; saatlik 25.38 TL, günlük 203.07 TL, haftalık 1015.38 TL, aylık 4 bin 400 TL olarak belirlendi.
Asgari ücret Şubat 2020’den itibaren brüt 3 bin 820 TL olarak uygulanırken, bu rakam 580 TL artışla brüt 4 bin 400 TL’ye yükseltildi.
Voice of the Island
Benzer haberler
Featured
31 Ekim'e kadar ateş yakmak yasak
Güney Kıbrıs’ta itfaiyeye 24 saatte 38 olay ihbarı yapıldı
Tarım Bakanlığı sebze üreticilerine fide desteği verecek
Polis Memuru Münhali için son başvuru tarihi yarın
LTB, 1500 adet mekanik su sayacının ihale sürecini tamamladı
AB devletleri arasında en yüksek üçüncü elektrik fiyatı artışı yapan ülke Güney Kıbrıs
Bir haftada 13 yangın
Vakıflar Spor Kulübü başkanı Mehmet Kanan oldu
Çeler “Mühür sadece bize değil, toplumun geleceğine vereceğiniz oydur”



