"Artık hayatı normale çevirip tüm giriş kapıları açılmalı"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Demokrat Parti Milletvekili Serdar Denktaş, sosyal medya paylaşımında bir aya yakın bir süredir pozitif vakasız bir dönem yaşandığını, artık hayatı tamamen normale çevirip, tüm giriş kapılarının açılması gerektiğini ifade etti.
Denktaş'ın paylaşımı şu şekilde: "Bir aya yakın bir süredir pozitif vakasız bir dönem yaşıyoruz.Artık Hayatı tamamen normale çevirip sadece diabet ve benzeri kronik rahatsızlıkları olanların korunduğu ve bireysel önlemlerin devam ettirileceği yeni bir döneme başlanmalı. Hükümet tamamen ekonomik güçlendirme formülleri üzerinde kafa yormalı. Tüm giriş kapıları açılmalı. Bu kadar steril kalmamız ne kadar doğru uzmanlar karar vermeli. Bireylerin kendini koruduğu, toplumsal korunmanın sona erdirildiği, yasak veya kısıtlama açıklamalarının yapıldığı günler artık geride kalmalı. Daha fazla oyalanmanın anlamı yok"Benzer haberler
Coronavirüs
Güney Kıbrıs'ta da karantina zorunluluğu kaldırıldı
Son iki haftada 58 pozitif vakaya rastlandı
Güney Kıbrıs’ta 19 yaşındaki genç Covid-19 nedeniyle yaşamını yitirdi
"Covid-19'un endemiye dönüştüğüne dair bilimsel çalışmalar var”
Güneyde Covid-19 4 can daha aldı!
Son iki haftada 1 kişi covid-19 nedeniyle hayatını kaybetti
Güneyde 4 kişi daha hayatını kaybetti!
Bir haftada 6 ölüm, bin 281 yeni vaka
Güneyde bir haftada Covid-19 kaynaklı 5 ölüm



