Arjantin penaltılarla yarı finalde
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
2022 FIFA Dünya Kupası'nda Arjantin, normal süresi 2-2 tamamlanan çeyrek final maçında Hollanda’yı penaltılarla 4-3 yenerek yarı finalde Hırvatistan'ın rakibi oldu.
Katar’da düzenlenen FIFA 2022 Dünya Kupası’nda çeyrek final heyecanı yaşanıyor. Hollanda ile Arjantin, Lusail Stadı`nda karşılaştı. Mücadeleyi İspanyol hakem Antonio Mateu yönetti.
35. dakikada Molina Arjantin`i 1-0 öne geçiren isim oldu.
Lionel Messi, 73. dakikada penaltıdan attığı golle fark 2`ye çıktı.
Oyuna 78. dakikada dahil olan Beşiktaşlı Weghorst 83. dakikada farkı bire indirdi. 1-2
90+11. dakikada Hollanda muhteşem bir geri dönüşe imza attı. Sahne yine Beşiktaşlı Weghorst çıktı ve skor 2-2`ye geldi.
Turu geçen Arjantin yarı finalde Hırvatistan ile karşılaşacak.
Benzer haberler
Spor
Erenköy-Karpaz Belediyesinden plajda “Yaz’a Enerji Kat”etkinlikleri…
2026 FIFA Dünya Kupası'nda 3,6 milyon taraftarla rekor kırıldı
“Doğaya Dokun, İz Bırakma” etkinliği gerçekleştirildi
U20 Türkiye Şampiyonası’nın ikinci gününde atletlerimiz güzel sonuçlara imza attı
KKTC'li genç atletler U20 Türkiye Şampiyonası'nın ilk gününde önemli başarılar elde etti
‘6 Km Gece Koşusu’ 4 Temmuz’da yapılıyor
Albacore Avı Müsabakası 2026 için geri sayım başladı
Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu!
Dünya Yoga Günü Antik Liman'da renkli görüntülere sahne oldu



