Kıbrıs Haber
Kıbrıs
English News
Dolar
Euro
Sterlin
SON DAKİKA
Dışişleri "KKTC topraklarına yasa dışı giren şahıs hakkında işlem yapıldı" Pentagon’da kimyasal alarm "Süper El Nino" kapıda: Küresel iklimde sıra dışı dönem başlıyor Dışişleri Bakanlığı " Avrupa Konseyi Delegeler Komitesi'nin kararı kesinlikleTMK'nın etkinliği ile ilgili değildir" Döviz piyasalarında günün son rakamları (11 Haziran 2026) YBH "En riskli dönemde hala helikopter yok" Kanlıdere Rehabilitasyon Projesi’nin ilk aşaması tamamlandı Avrupa Merkez Bankası Eylül 2023'ten bu yana ilk kez faiz artırdı Atatürk Caddesi’nde kavşak düzenlemelerine cumartesi başlanıyor Girne'ye bağlı bazı bölgelerde yarın elektrik kesintisi yapılacak! ABD'de üretici enflasyonu mayısta beklentileri aştı İsmet İnönü Bulvarı kullanacak sürücülerin dikkatine! Baykallı “Kıbrıs’taki statüko yeni krizlere gebedir” Erhürman: “Prosedürel karar, TMK’nın etkililiği ve mülkiyet rejimi açısından olumsuzluk yaratmadı” Güney Kıbrıs’ta Mavi Bayraklı plaj sayısı 56’ya ulaştı Hamitköy tarla, Haspolat’ta arazi yangını! İçişleri Bakanlığı duyurdu "Ercan çevresindeki dron uçuş yasağı bir ay daha uzatıldı" Kontrolden çıkan araç su kanalına düştü, sürücü yaralandı! Gönyeli'de 22 yaşındaki genç ölü olarak bulundu! Sendikalardan hükümete 15 Eylül'e kadar süre Dışişleri "KKTC topraklarına yasa dışı giren şahıs hakkında işlem yapıldı" Pentagon’da kimyasal alarm "Süper El Nino" kapıda: Küresel iklimde sıra dışı dönem başlıyor Dışişleri Bakanlığı " Avrupa Konseyi Delegeler Komitesi'nin kararı kesinlikleTMK'nın etkinliği ile ilgili değildir" Döviz piyasalarında günün son rakamları (11 Haziran 2026) YBH "En riskli dönemde hala helikopter yok" Kanlıdere Rehabilitasyon Projesi’nin ilk aşaması tamamlandı Avrupa Merkez Bankası Eylül 2023'ten bu yana ilk kez faiz artırdı Atatürk Caddesi’nde kavşak düzenlemelerine cumartesi başlanıyor Girne'ye bağlı bazı bölgelerde yarın elektrik kesintisi yapılacak! ABD'de üretici enflasyonu mayısta beklentileri aştı İsmet İnönü Bulvarı kullanacak sürücülerin dikkatine! Baykallı “Kıbrıs’taki statüko yeni krizlere gebedir” Erhürman: “Prosedürel karar, TMK’nın etkililiği ve mülkiyet rejimi açısından olumsuzluk yaratmadı” Güney Kıbrıs’ta Mavi Bayraklı plaj sayısı 56’ya ulaştı Hamitköy tarla, Haspolat’ta arazi yangını! İçişleri Bakanlığı duyurdu "Ercan çevresindeki dron uçuş yasağı bir ay daha uzatıldı" Kontrolden çıkan araç su kanalına düştü, sürücü yaralandı! Gönyeli'de 22 yaşındaki genç ölü olarak bulundu! Sendikalardan hükümete 15 Eylül'e kadar süre
Dolar
Euro
Sterlin

Araştırma: ABD'de günlük esrar kullanımı günlük içki tüketimini geride bıraktı

Paylaş
Facebook X LinkedIn Google News
Araştırma: ABD'de günlük esrar kullanımı günlük içki tüketimini geride bıraktı

ABD'de yapılan bir araştırma, ülkede günlük esrar kullanımının günlük içki tüketimini geride bıraktığını ortaya koydu. Carnegie Mellon Üniversitesi bünyesinde yapılan araştırmada, ABD Ulusal Uyuşturucu Kullanımı ve Sağlık Anketi verilerinden faydalanılarak, ülke genelindeki günlük alkol tüketimi ile esrar kullanımı ele alındı. Anketin yapılmaya başlandığı 1979 ile 2022 yılları arasındaki verilerin esas alındığı araştırmaya göre, esrar kullanımı 1992'de en düşük seviyesini gördü. Günlük esrar kullanımını bildirme oranında 1992'den 2022'ye kadar 15 kat artış yaşandı. Günlük alkol tüketenlerin sayısı, 1992'de esrar kullananların sayısının 10 katı olurken, 2022 rakamlarına göre ülkede yaklaşık 17,7 milyon kişi "her gün" veya "neredeyse her gün" esrar kullandı, 14,7 milyon kişi ise "her gün" ya da "neredeyse her gün" içki içti. Verilerin tutulduğu 1979'dan bu yana günlük esrar kullananların sayısı ilk kez 2022'de günlük içki tüketenlerin sayısını geçti. Ülkede içki tüketenlerin sayısının çok daha fazla olduğu belirtilen araştırmada, günlük esrar veya günlük içki tüketimine odaklanıldığı vurgulandı. Carnegie Mellon Üniversitesinde "esrar politikası araştırmacısı" olan, çalışmanın yazarı Jonathan Caulkins, "Mevcut esrar kullanıcılarının yüzde 40'ı her gün ya da neredeyse her gün esrar kullanıyor ki bu da tipik alkol kullanımından çok tütün kullanımıyla ilişkili bir örnek." dedi.

Benzer haberler

Dünya
Pentagon’da kimyasal alarm 2026-06-11 22:16:00 "Süper El Nino" kapıda: Küresel iklimde sıra dışı dönem başlıyor 2026-06-11 22:10:00 AB'nin Göç ve İltica Paktı yarın yürürlüğe giriyor 2026-06-11 15:27:00 Pakistan'ın Azad Cammu Keşmir bölgesindeki helikopter kazasında 22 asker öldü 2026-06-11 14:39:00 İran ordusu “ABD'nin her türlü saldırısına karşılık vereceğiz” 2026-06-11 14:10:00 Trump, anlaşma olmazsa İran'a yönelik saldırıların "Şiddetli" şekilde süreceğini belirtti 2026-06-11 13:56:00 İran “Hürmüz Boğazı, her türlü geminin geçişine kapatıldı” 2026-06-11 13:42:00 Sagrada Familia'nın yeni kulesi törenle açıldı: 120 bin kişi izledi 2026-06-11 13:12:00 Özgür Özel ekibi Parti Meclisi'nden istifa etti 2026-06-11 12:23:00