Ankara'da başlayan yangın Bolu'ya sıçradı!

Voice Kıbrıs Haber
Ankara'nın Kızılcahamam ilçesinde otluk alanda başlayan yangının Bolu'nun Gerede ilçesinde ormanlık alana sıçraması nedeniyle bir köy tahliye edildi. Edinilen bilgiye göre, öğle saatlerinde Kızılcahamam ilçesine bağlı Şahinler Mahallesi'nde henüz bilinmeyen nedenle otluk alanda yangın başladı. İhbar üzerine bölgeye çok sayıda itfaiye ekibi, arazöz, tanker ve 2 helikopter sevk edildi. Ankara-Bolu sınırında başlayan yangın daha sonra Bolu'nun Gerede ilçesindeki ormanlık alana sıçradı. Yangının Gerede ilçesine bağlı Demirler köyü bölgesine sirayet etmesi riskine karşı köydeki vatandaşlar tahliye edildi. Bir samanlığın yandığı köyde, havadan ve karadan yapılan çalışmalarla yangın bu bölgede yerleşim yerlerine sıçramadan kontrol altına alındı. Kızılcahamam ve Gerede'de ormanlık alanda devam eden yangını söndürme çalışmaları sürüyor. - Bolu Valiliğinden açıklama Yangının Gerede'ye sıçraması üzerine Bolu Valiliğinden açıklama yapıldı. Açıklamada, " Ankara ili Kızılcahamam ilçesinde bugün saat 12.28 sıralarında başlayan ve ilimiz Gerede ilçesi Demirler köyü mevkisine sirayet eden orman yangınına Valiliğimizin koordinesinde müdahale edilmekte olup söndürme çalışmaları devam etmektedir." ifadeleri kullanıldı.
Benzer haberler
Featured
Venezuela'da depremlerin bilançosu ağırlaşıyor, 50 bin kişi kayıp!
“Bir Dünya Edebiyat Ödülleri” için başvurular başladı
İzcan ”Federal birleşik Kıbrıs için kararlı adımlar atınız”
Dev asteroit Dünya'nın yanından geçecek
AB'den Fransız ilaç şirketi Sanofi'ye aşı soruşturması
İran Devrim Muhafızları Ordusu "ABD'nin saldırısına seçtiğimiz zaman ve yerde karşılık vereceğiz"
ABD'den İran'a hava saldırısı
Washington'da Lübnan ve İsrail görüşmelerinde çerçeve anlaşma imzalandı
En son hava durumu tahminleri (27 Haziran 2026)



