Alsancak Belediyesi'nden duyuru: Sağlığımıza büyük zarar!
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Alsancak Belediyesi, vidanjörlerin yerleşim merkezleri,dere yatakları ve boş arazilere atık su boşalttıklarını tespit ederek vatandaşlara yapan kişi veya kurumları görmeleri durumunda 05488705575 nolu ihbar hattına iletmeleri gerektiğini duyurdu.
Alsancak Belediyesi'nin duyurusu şu şekilde: "Vidanjörlerin yerleşim merkezleri,dere yatakları ve boş arazilere atık suları boşalttıkları tespit edilmiştir. Sağlığımıza ve çevre sağlığına büyük zarar veren bu durumun hiçe sayılması belediyemizce kabul edilemez. Yapan kişi yada kurumların devam etmesi durumunda ceza uygulanacaktır. Vatandaşlarımızdan ricamız görmeleri durumunda 05488705575 nolu ihbar hattına iletmeleri."Benzer haberler
Featured
Apple, yüksek çip maliyetleri dolayısıyla bazı ürünlerinin fiyatlarında artışa gitti
Okan Dağlı'nın “Yirmi Üç Asırlık Kent Mağusa” kitabı tanıtıldı
Gazimağusa'da bulunan Sakarya kavşağındaki çalışmalar tamamladı
Avcıoğlu "Petrol fiyatları düştü, akaryakıta İndirim neden yapılmıyor?"
Petrol fiyatları savaş öncesi seviyesine geriledi
Üstel “Uluslararası standartlarda yeni spor kompleksi için proje süreci başlatıldı”
Sürücülerin dikkatine: Hamitköy'de yarın asfaltlama yapılacak
Varol "Maliye Bakanlığı hak sahibi kişileri mağdur etti ve hatalı davrandı"
Haldun Taner’in epik şaheseri “Gözlerimi Kaparım Vazifemi Yaparım” oyunu büyük beğeni topladı



