Ali Yeltekin "Üyeler sonunda değersiz kılınarak yine hayal ettikleri kadro sistemine girememiştir”

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs Türk Ofis, Banka, Sigorta ve Ticaret Çalışanları Sendikası (BASS), “yetkili sendika olarak KKTC Sağlık Bakanlığı hizmet alımı kapsamında çalışan üyelerimiz siyasete kurban olmuşlardır” açıklamasında bulundu.
BASS Genel Sekreteri Ali Yeltekin imzasıyla yayınlanan yazılı açıklamada, “Uzun yıllardır işini yapan, devlet tarafından eğitim, kurs vb. eğitim süreçlerine tabi tutularak bilgi ve iş becerisini geliştiren üyeler sonunda değersiz kılınarak yine hayal ettikleri kadro sistemine girememiştir” denildi.
Partizanca istihdam yapıldığı eleştirisinin yer aldığı açıklamada “Genel hastane yangınında, sel baskınında, Covid-19 salgınında, domuz gribinde canla başla görevlerini yapmış emekçilerimiz devlet kadrosuna girmeyi hak etmediler mi?” sorusu yöneltildi.
Benzer haberler
Featured
Gençlik Fotoğraf Sergisi cuma günü Lefkoşa Bedesten’de açılıyor
Cuma günü iki bölgeye 2 saat elektrik verilemeyecek
Özersay "Kıbrıs sorununun çözümünde umut tacirliğine değil gerçekçi yaklaşımlara ihtiyaç var"
Petrol fiyatları bugün ne kadar oldu? (24 Haziran 2026)
İki bölgedeki trafik ve asayiş denetimlerinde 1 sürücü tutuklandı, 131 araç trafikten men edildi!
Hayvancılar Birliği’nden Tarım Bakanlığı’na tepki “Sorunlardan kaçıyorlar”
Limanlar Dairesi, terkedilen şişme botu açık artırma yoluyla satacak
Meteoroloji Dairesi hava sıcaklığının yükseleceğini açıkladı
YSK "Haber gerçeği yansıtmıyor"



