Akıncı ve Yıldırım görüştü
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Cumhurbaşkanı Mustafa Akıncı, 20 Temmuz Barış ve Özgürlük Bayramı kutlamaları için Kuzey Kıbrıs'ta bulunan Türkiye Başbakanı Binali Yıldırım’ı kabul etti. Cumhurbaşkanlığı’nda saat 15.15’te gerçekleşen görüşmenin başında basına açıklama yapılmadı. Görüşmede Türkiye Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu ile Cumhurbaşkanlığı Müsteşarı Gürdal Hüdaoğlu da hazır bulundu. HAMZAÇEBİ DE KATILDI Akıncı-Yıldırım görüşmesine daha sonra TBMM Başkan Vekili Mehmet Akif Hamzaçebi ve Dostluk Grubu Başkanı Yıldız Seferinoğlu da katıldı. Yaklaşık bir saat süren görüşme sonrasında basına açıklama yapılmadı.
Benzer haberler
Featured
Öztürkler’in Bakü temasları sürüyor
Köpeğe işkence eden 38 yaşındaki şahıs tutuklandı!
KAMUSEN “Sözleşmeli personel iş güvencesi talep ediyor"
Doğanköy ve Kumyalı-Karpaz ana yolunda yangın!
Kanatlı “Limanlarda açılan münhal sayısı yetersiz”
Yoldan çıkan tır devrildi, sürücü yaralandı!
Büsküvütçü "Halk sağlığı telafisi imkansız bir sürece girdi"
Golf oynadığı sırada hayatını kaybeden şahsın ölüm nedeni açıklandı!
Güney Kıbrıs’ta konut fiyatlarında artış



