Akbıçak kasaplardan özür diledi "İmza atmam yanlıştı"

Voice Kıbrıs Haber
Akbıçak bugün KTEZO'da gerçekleştirilen toplantıda kasaplardan özür dileyerek, imza atmasının yanlış olduğunu ifade etti. Kasaplar Birliği Başkanı Halil Akbıçak, protokole imza atmasının yanlış olduğunu ifade ederek, "et fiyat emirnamesinin önceden hazırlanarak yayına hazır hale getirildiğini, o güne kadar yapılan tartışmaların ve verilen sözlerin tam aksi yönde bir protokol metnine imza atmak durumunda bırakıldığını" söyledi. Bundan dolayı kasaplardan özür dileyen Akbıçak, bir yolunu bulup meslektaşlarına danışmak için bile imzadan kaçamadığını ancak bu emirnamenin ve protokolün tamamen yanlış ve tek taraflı olduğunu öne sürdü. Akbıçak, örgütlenmenin önemli olduğunu, kimsenin kendini yalnız ve güçsüz görmesine fırsat verilmemesi gerektiğine vurgu yaptı, KTEZO Yasası altında kurulacak olan Kasaplar Birliğine katkı koymaya devam edeceğini söyledi.
Benzer haberler
Featured
BM'ye göre Venezuela'yı vuran depremlerden 6,76 milyona kadar insan etkilenebilir
AB Komisyonu binasında alt katlarda klimalar kapatıldı: “Feodalizm gibi”
Paris'te aşırı sıcaklardan dün 109 kişi hayatını kaybetti
Erşangil “Eşitsizliğin kaldırılmasının zamanı geldi”
LTB’den Surlariçi’nde “Armando Milani”li sokak yenileme…
İHA’lar ile otoyollarda veri toplanacak
54. Geleneksel İskele Festivali başladı
İsviçre Alpleri'ndeki buzullar sıcak hava dalgası nedeniyle erken eriyor
İran "ABD’nin saldırısı mutabakatın ihlali"



