Ağırdağ ve Dikmen kavşaklarına kurulan trafik akıllı sinyalizasyon sistemi hizmette
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Lefkoşa-Girne Bölünmüş Anayolu üzerindeki Ağırdağ ve Dikmen kavşaklarına kurulan trafik akıllı sinyalizasyon sistemi hizmete alındı.
Karayolları Dairesi Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, güzergahı kullanacak sürücülerin, sinyalizasyon sisteminin trafik ışıklarına uymaları istendi.
Benzer haberler
Featured
Nöbetçi eczaneler (24 Haziran 2026)
Kurtulmuş “Türkiye garantörlük hakkından asla vazgeçmeyecek”
KTAMS, Hukuk Dairesi’nde grev ve eylem uyarısı yaptı
Bir haftada 51 kaza, 17 yaralı!
Akdeniz'de 4,9 büyüklüğünde deprem!
Denktaş “Et temel tüketim maddesi kapsamına alınmalı ve yüzde sıfır KDV uygulanmalı”
Öztürkler Bakü’de konuştu “Haklarımız daha fazla görmezden gelinemez”
Öztürkler’in Bakü temasları sürüyor
Köpeğe işkence eden 38 yaşındaki şahıs tutuklandı!



