"Açın heryeri! Pandemiye de bekleriz sizleri, yoğun bakıma da!"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Doktor Erol Uçaner, bazı dairelerini açılacak olmasına sosyal medya hesabından tepki gösteri.
Uçaner'in paylaşımı şu şekilde: "Açın daireleri, hepsini açın, yatay seyreden grafik diyorsunuz ya, o grafik bir seyir değişirse işte o zaman konuşulacak başka şeyler de olacak! Komitedeki doktor arkadaşlar 30 nisan a kadar sabır diyor!!! Vardır bir bildikleri elbet!! Çalıştılar, hesapladılar,!! Dinlemeyin!! Önemi yok! Siz kalkmış grafik yataydır, haftaya tedbirli açalım kararı alıyorsunuz! Pandemiye de bekleriz sizleri! Yoğun bakıma da! Açın heryeri! Bu aldığınız kararla yarın insanlar zaten artık sokaklardadırlar!!! Bu arada neden yarından açmazsınız? Zaten kaç gündür yeni vaka yok, Bence beklemeyin ,bir an önce ne yasanacaksa onu yasaylım derim ben! Sizce?" Voice of the IslandBenzer haberler
Coronavirüs
Güney Kıbrıs'ta da karantina zorunluluğu kaldırıldı
Son iki haftada 58 pozitif vakaya rastlandı
Güney Kıbrıs’ta 19 yaşındaki genç Covid-19 nedeniyle yaşamını yitirdi
"Covid-19'un endemiye dönüştüğüne dair bilimsel çalışmalar var”
Güneyde Covid-19 4 can daha aldı!
Son iki haftada 1 kişi covid-19 nedeniyle hayatını kaybetti
Güneyde 4 kişi daha hayatını kaybetti!
Bir haftada 6 ölüm, bin 281 yeni vaka
Güneyde bir haftada Covid-19 kaynaklı 5 ölüm



