ABD'de evsizlik krizi son 20 yılın en yüksek seviyesi
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
ABD'nin büyük şehirlerinde evsizlik krizi giderek büyüyor. New York kentinde, en son yayınlanan evsizlik raporuna göre, evsizlik sorunu olan ve sokaklarda yaşayan insanların sayısı son 20 yılın en yüksek seviyesine çıktı.
Amerika Birleşik Devletleri'nde evsizlik, özellikle büyük şehirlerde artan bir endişe kaynağı olarak öne çıkıyor.
Son verilere göre, New York, Los Angeles ve Chicago gibi metropollerde yaşayan binlerce insan, barınma sorunuyla karşı karşıya.
New York kentinde, en son yayınlanan evsizlik raporuna göre, evsizlik sorunu olan ve sokaklarda yaşayan insanların sayısı son 20 yılın en yüksek seviyesine çıktı.
Ekonomik zorluklar, işsizlik ve sağlık sorunları gibi faktörler, evsizlik oranlarını yüksek tutuyor.
Benzer haberler
Dünya
Venezuela'daki depremlerde can kaybı 164'e yükseldi
Filipinler'de lise saldırısının şüphelisinin oynadığı iddia edilen video oyun “Gorebox” yasaklandı
Son 24 saatte dünyada 4 büyük deprem oldu
Bağırış çağırış kavga ettiler: ABD Senatosu'nda İran oturumu
Venezuela'daki depremlerde 32 kişi öldü, 700'den fazla kişi yaralandı
Filipinler'de okul saldırısı sonrası şiddet içerikli video oyununa yasak
Avrupa'da tarihi sıcak dalgası: Fransa, İngiltere ve İspanya'da rekor sıcaklıklar kaydedildi
Fransa'da tarihi sıcaklık ve klima kullanımı siyasi tartışma başlattı
Venezuela'da art arda iki büyük deprem: Olağanüstü hal ilan edildi



