ABD'de aşılamanın aralık ayında başlaması bekleniyor
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
ABD'de yeni tip koronavirüse (Kovid-19) karşı aşılamanın aralık ayında başlaması öngörülüyor.
Pfizer ve Biontech'in, Kovid-19'a karşı geliştirdiği ve yüzde 95 etkili olduğunu açıkladığı aşısının onayı için ABD Gıda ve İlaç Dairesine (FDA) başvurusunun ardından, aşılamanın en erken 13 Aralık'ta başlayacağı tahmin ediliyor.
Trump yönetiminin Kovid-19 aşısı çalışmalarına yönelik başlattığı "Warp Speed Operasyonu" Başkanı Moncef Slaoui, CNN televizyonuna yaptığı açıklamada, "Aşıyı onaylandıktan sonra, 24 saat içinde aşılama merkezlerine göndermeyi planlıyoruz." dedi.
Slaoui, onayın ise 11 ya da 12 Aralık gibi sonuçlanmasını beklediklerini söyledi.
Aşılama işlemlerine ilk olarak sağlık çalışanlarından başlanması bekleniyor.
(AA)
Benzer haberler
Dünya
Venezuela'daki depremlerde can kaybı 164'e yükseldi
Filipinler'de lise saldırısının şüphelisinin oynadığı iddia edilen video oyun “Gorebox” yasaklandı
Son 24 saatte dünyada 4 büyük deprem oldu
Bağırış çağırış kavga ettiler: ABD Senatosu'nda İran oturumu
Venezuela'daki depremlerde 32 kişi öldü, 700'den fazla kişi yaralandı
Filipinler'de okul saldırısı sonrası şiddet içerikli video oyununa yasak
Avrupa'da tarihi sıcak dalgası: Fransa, İngiltere ve İspanya'da rekor sıcaklıklar kaydedildi
Fransa'da tarihi sıcaklık ve klima kullanımı siyasi tartışma başlattı
Venezuela'da art arda iki büyük deprem: Olağanüstü hal ilan edildi



