ABD Başkanı Trump "(İran-İsrail çatışması) Bazen işleri kendi aralarında halletmeleri gerekiyor"

Voice Kıbrıs Haber
ABD Başkanı Donald Trump, İran ile İsrail arasında tırmanan çatışmalara ilişkin, "Bence artık bir anlaşmanın zamanı geldi ve ne olacağını göreceğiz. Ama bazen işleri kendi aralarında halletmeleri gerekiyor." dedi. Kanada’daki G7 zirvesi için Beyaz Saray’dan ayrılırken gazetecilerin sorularını yanıtlayan Trump, daha önce sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada da dile getirdiği gibi "Umuyorum bir anlaşma olacak." diye konuştu. Trump, şöyle devam etti: "Bence artık bir anlaşmanın zamanı geldi ve ne olacağını göreceğiz. Ama bazen işleri kendi aralarında halletmeleri gerekiyor." Bir gazetecinin "İran ile anlaşma sağlanması konusunda İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu ile aynı fikirde misiniz?" sorusunu da yanıtlayan Trump, "Çok iyi anlaşıyoruz. Ve sanırım birbirimize karşı büyük saygı duyuyoruz." ifadelerini kullandı. Trump, başka bir soruya karşılık da ABD'in ihtiyaç halinde İsrail'i savunmak için gerekeni yapacağını yineledi.
Benzer haberler
Dünya
Venezuela'da bir deprem daha
Trump: "İran'da başlattığımız işi tamamlamak zorunda kalabiliriz"
Cumhurbaşkanı Vucic, birkaç hafta içerisinde istifa edeceğini duyurdu
Paris'te sıcak hava felaketi: Cenaze salonları doldu
Venezuela'daki depremlerde hayatını kaybedenlerin sayısı 1400'ü aştı
ABD'den İran yeni hava saldırısı
BM'ye göre Venezuela'yı vuran depremlerden 6,76 milyona kadar insan etkilenebilir
AB Komisyonu binasında alt katlarda klimalar kapatıldı: “Feodalizm gibi”
Paris'te aşırı sıcaklardan dün 109 kişi hayatını kaybetti



