5 kişi hakkında yasal işlem başlatıldı!

Voice Kıbrıs Haber
Bugün KKTC genelinde yapılan 2020 Cumhurbaşkanlığı Seçimi ve KKTC Anayasa Değişikliği İçin Halk Oylaması nedeniyle oy verme işlemleri sırasında; toplam üç kişinin oyunu kullandıktan sonra tasarrufunda bulunan cep telefonu ile oy pusulasının fotoğrafını çektiği, bir kişinin oy verme kabinine cep telefonu ile girdiği ve bir kişinin ise oyunu kullandıktan sonra beraberinde bulundurduğu örnek oy pusulasını gerçek oy pusulası ile birlikte sandığa atmak suretiyle seçim ve halk oylaması yasasına aykırı harekette bulundukları tespit edildi. Polis Basın Subaylığı'ndan yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi: "Oy pusulasının fotoğrafını çekme işlemi, Gazimağusa’da 89 numaralı, Girne’de 104 numaralı ve Bostancı’da 47 numaralı sandıklarda, cep telefonu ile oy verme kabinine girmek Dipkarpaz’da 22 numaralı sandıkta ve örnek oy pusulasını gerçek oy pusulası ile birlikte sandığa atma işlemi ise Tuzla’da 108 numaralı sandıkta gerçekleşmiştir. Bahse konu şahıslar hakkında yasal işlem başlatılmış olup, olaylarla ilgili soruşturmalar devam etmektedir. " (Voice of the Island)
Benzer haberler
Featured
İHA’lar ile otoyollarda veri toplanacak
54. Geleneksel İskele Festivali başladı
İsviçre Alpleri'ndeki buzullar sıcak hava dalgası nedeniyle erken eriyor
İran "ABD’nin saldırısı mutabakatın ihlali"
Kıbrıs Rum İstinaf Mahkemesi Kıbrıslı Türk davacıların başvurusunu reddetti
Üstel “Yatırım yapan herkes bilmelidir ki devletimiz, hukuk güvenliğini koruma konusunda kararlıdır”
DAÜ Öğretim Üyesi Gezer, beslenme ve diyetetik alanında ilk Kıbrıslı Türk profesör oldu
Pazartesi iki bölgede 2 saatlik elektrik kesintisi yapılacak
Erdoğan ”CHP'nin içindeki dış mihraklardan kurtulması hayırlı olacak”



