30 kişi sokağa çıkma yasağını ihlal etti
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Polis Basın Subaylığı’ndan alınan bilgiye göre Sokağa çıkma yasağı kapsamında; 08 – 09 Nisan 2020 tarihleri arasında, ülke genelinde polis tarafından yapılan denetimlerde 22 kişi kısmi, 8 kişi ise gece saat 21.00’dan sonra olmak üzere toplam 30 kişi sokağa çıkma yasağını ihlal etti. 2 iş yerinin ise yasağa rağmen açık bulundurulduğu tespit edildi.
Bahse konu şahıslar tutuklanmış olup, polisin soruşturması devam ediyor . (BRT/PGM)Benzer haberler
Featured
JD Vance, İran ile “başarılı nihai anlaşma” için iyi bir temel attıklarını söyledi
Avustralya tarihinin en büyük uyuşturucu operasyonu: Tonlarca kokain ele geçirildi
Döviz piyasaları yeni haftada yükselişte
Atatürk Öğretmen Akademisi Kuruluş (Değişiklik) Yasa Tasarısı kabul edildi
Aşırı sıcaklar: Avrupa'da birçok ülke alarma geçti
ABD, İran petrolünün satışına geçici olarak izin verdi
Borsa günü yatay seyirle tamamladı
Seyir halindeki araçta çıkan yangın 2 dönümlük alanı da kül etti!
Magnezyum çılgınlığı büyüyor: Herkesin kullanması doğru mu?



