3 köy karantina altına alındı!
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Sipahi köyü muhtarı Göksal Hacıhasanoğlu sosyal medya hesabından Dipkarpaz Sipahi Yeni Erenköy köylerine bu akşamdan itibaren karantina ya alınmış bulunup bu köylere giriş çıkışlar yasaklandığını duyurdu.
İşte o paylaşım: "DUYURU : Tüm bölge halkının dikkatine Dipkarpaz Sipahi Yeni Erenköy bu köylerimize bu akşamdan itibaren karantina ya alınmış bulunup bu köylere giriş çıkışlar yasaklanmıştır 😞😞 yollar kapanmış bulunmaktadır üm bölge halkının dikkatine" Öte yandan Başbakan Ersin Tatar BRT Özel Canlı yayınında konuyu doğruladı. Tatar Koronavirüs testeleri pozitif çıkan kişilerle teması olan herkese hızlı test yapılacağını da ifade etti. (BRT/Voice of the Island)Benzer haberler
Coronavirüs
Güney Kıbrıs'ta da karantina zorunluluğu kaldırıldı
Son iki haftada 58 pozitif vakaya rastlandı
Güney Kıbrıs’ta 19 yaşındaki genç Covid-19 nedeniyle yaşamını yitirdi
"Covid-19'un endemiye dönüştüğüne dair bilimsel çalışmalar var”
Güneyde Covid-19 4 can daha aldı!
Son iki haftada 1 kişi covid-19 nedeniyle hayatını kaybetti
Güneyde 4 kişi daha hayatını kaybetti!
Bir haftada 6 ölüm, bin 281 yeni vaka
Güneyde bir haftada Covid-19 kaynaklı 5 ölüm



