23 kişi sokağa çıkma yasağını ihlal etti
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Sokağa çıkma yasağı kapsamında; 18-19.07.2021 tarihleri arasında, ülke genelinde polis tarafından gerçekleştirilen denetimler sonucu; toplam 23 kişinin sokağa çıkma yasağını ihlal ettiği tespit edildi. Polisten alınan bilgilere göre, bahse konu şahıslar hakkında yasal işlem başlatıldı. Voice Kıbrıs Haber
Benzer haberler
Featured
TDP’den Lefke’deki HIV vakalarına ilişkin çağrı "Süreç bilimsel ve şeffaf yönetilmeli"
Girne Asker Hastanesi sigortalı KKTC vatandaşlarına sağlık hizmetine başladı
Vakıflar İdaresi “Hz. Ömer Türbesi ve çevresinde yapılacak faaliyetler için yazılı izin alınmalı”
Hasipoğlu “Bu olaylar bir tek bizim ülkemizde olmuyor"
Solyalı "Siz bunların peşine düşmezseniz çok büyük dertlerle yüz yüze geleceğiz"
Rogers "Güngör kötü yönetimden dolayı ucubeye dönüştü"
Şahiner "Devlet sosyal sorumsuz bir yapıya büründü"
Çavuş "Balon balığıyla mücadeleyi en yükseğe çektik"
Kürşat "Balon balığıyla ilgili kıyı şeritleri ve sahiller tehdit altında"



