2 belediyede 2 meclis üyesi istifa etti
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Alsancak ve Dikmen Belediyelerinde birer meclis üyesi istifa etti. Yüksek Seçim Kurulu (YSK), istifa eden üyelerin yerine, seçilemeyenler arasında en çok oyu alanlardan yenilerini belirleyerek, ilan etti.
YSK’nın Resmi Gazete’de yayımlanan 29 Mart tarihli duyurularına göre, 24 Haziran 2018’deki Yerel Kuruluş Organları Genel Seçimi’nde Alsancak Belediyesi Meclis Üyeliğine UBP’den aday olarak seçilen Senem Palabıyık Karayel bu görevinden istifa etti. YSK, Karayel’in yerine UBP’den aday olup seçilemeyenlerden en çok oyu alan Turgut Özbirim’in seçilmiş olduğunu ilan etti. Öte yandan aynı şekilde Dikmen Belediyesi Meclis Üyeliğine CTP’den aday olarak seçilen Ali Hidayet de istifa etti ve yerine CTP’den aday olup seçilemeyenlerden en çok oyu alan Mustafa Özdeğirmenci seçilmiş sayıldı. (TAK)Benzer haberler
Featured
Kaspersky, yeni siber saldırı kampanyası tespit etti
“BRTK (Değişiklik) Yasa Tasarısı” ile “Kamu Görevlileri (Değişiklik) Yasa Tasarısı” Genel Kurul’a sevk edildi
Kişi “CTP, güçlü ve istikrarlı bir hükümet kurmaya hazırdır”
Borsa günü yüzde 0,50 değer kaybederek tamamladı
Apple, yüksek çip maliyetleri dolayısıyla bazı ürünlerinin fiyatlarında artışa gitti
Okan Dağlı'nın “Yirmi Üç Asırlık Kent Mağusa” kitabı tanıtıldı
Gazimağusa'da bulunan Sakarya kavşağındaki çalışmalar tamamladı
Avcıoğlu "Petrol fiyatları düştü, akaryakıta İndirim neden yapılmıyor?"
Petrol fiyatları savaş öncesi seviyesine geriledi



