"14 günlük ev izolasyonu dönemim başladı"

Voice Kıbrıs Haber
Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Başhekimi Dr. Adil Özyılkan, 12 günün sonunda yapıla PCR testinin negatife döndüğünü doktorların kararı ile taburcu olarak, 14 günlük izlasyonu döneminin başladığını açıkladı.
Özyılkan'ın sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada şunları kaydetti:
"20 yıldır Doktor ve başhekim olarak görev yaptığım hastanemde bu sefer hasta olarak 12 günüm geçti . Yapılan pcr testlerinde negatife dönüş olunca doktorlarımızın kararı ile taburcu oldum ve şu anda 14 günlük ev izolasyonu dönemim başladı..
Bir an önce bu süreci de sonlanıp görevimin başına dönmeyi, amiral gemisinde görev yapan tüm çalışanlarımızın yanında olarak onlara destek olmayı sabırsızlıkla bekliyorum. Ev izolasyonu dönemimde sevdiklerimden uzak ve ilk kez ailemden ayrı yeni yıla gireceğim.
Önce bir hekim olarak , sonra da bu hastalığa yakalanmış bir kardeşiniz olarak tavsiyem hepimiz bana bişey olmaz demeden, sevdiklerimizle birlikte uzak geçirdiğimiz her günün kıymetini bilerek, hem kendimizi hem de onları korumak adına doktorlarımızın ve uzmanlarımızın önerilerine lütfen uyalım. Şu an tedavi gören tüm hastalarımıza da acil şifalar dilerim, emin ellerde tedavilerinin yapıldığından en küçük bir şüphem yoktur. En yakın zamanda sevdiklerine kavuşmaları dileklerimle...
Daha öncede dile getirdiğim gibi bu süreçte yanımda olan hastanemizin her kademisinde hayatını tehlikeye atarak görev yapan personelime, doktorlarımıza, tüm bürokratlarımıza, aileme ve dostlarıma sonsuz teşekkür ederim.
Daha güzel, sağlıklı ve huzurlu günlerde görüşmek dileğiyle..."
Voice of the Island/SM
Benzer haberler
Featured
Yolsuzlukla yargılanan Netanyahu'nun ifade verme işlemi 98'inci duruşmada tamamlandı
Fransa'da Ebola vakası görüldü
İngiltere'deki hastane ihmallerinde 500'den fazla bebek ve anne hayatını kaybetti veya zarar gördü
Döviz piyasalarında günün son rakamları (24 Haziran 2026)
Gazimağusa'da beş yılda 600'ü aşkın köpek kısırlaştırıldı
Borsa günü yüzde 1,43 değer kaybederek tamamladı
U20 Türkiye Şampiyonası’nın ikinci gününde atletlerimiz güzel sonuçlara imza attı
Ekinci "Veri sızıntıları devletin siber güvenliğini sorgulatıyor"
Yıldırım Köyü çöplüğünde rehabilitasyon çalışmaları başlatıldı



